Tradarea emotionala… cea mai dureroasa.

abstract love game

A insela – un verb trare urat, dar care defineste fiinta umana, nu cred ca exista persoana care poate spune ca nu a inselat… fie ca a inselat fizic,  emotional sau cu gandul.

Ma gandesc ca noi oamenii de cele mai multe ori facem adevarate drame din inselatul fizic, dar daca stau sa ma gandesc dramatic este sa fi inselat emotional… poate daca fizic se mai pot gasi scuze… pentru partea morala oare ce scuze sunt? Teoretic in clipa in care ne alegem un partener(a) cautam ca din punct de vedere moral, psihic si emotional sa avem cam aceleasi valori… de aici ideea mea ca este mult mai grav sa fim inselati emotional…

Daca iubitul meu s-ar culca  cu o blonda cu cracii pana in gat… nu m-ar durea la fel de rau cum m-ar durea sa stiu ca se implica foarte tare in problemele (emotionale sau nu…) ale altei tipe, ca prefera sa impartaseasca cu ea anumite trairi care din punctul meu de vedere ne-ar apartine doar noua ( sau in primul rand noua)… sa sacrifice intr-un fel o parte din timpul nostru in favoarea ei. Cel mai putin cred ca m-ar deranja sa ma insele cu gandul… pana la urma cu totii avem fantezi.

Nu conteaza cum inselam,fizic, emotional sau cu gandul,  atunci cand inselam in primul rand ne inselam pe noi si apoi pe cel de langa noi…

Eu personal (m)-am inselat in cursul existentei mele, lucru de care nu pot spune ca sunt mandra, dar cel putin sunt multumita ca am inselat doar fizic, nu am inselat emotional…

Asa cum imi doresc ca inteligenta mea sa aiba parte de orgasme, imi doresc sa am parte si de fidelitate emotionala… oare cer prea mult?

Lasă un răspuns

