Iluzia? Amintirea? … Realitatea!

clepsidraDe multe ori mi-am dorit sa pot calatorii in viitor… sa ma vad peste 10 ani, mi-am facut o groaza de planuri, de ideei pe care sa le pun in practica in viitorul mai apropiat sau mai indepartat… mi-am propus tot felul de teluri… unele realizabile, altele… poate mai putin realizabile.

Insa in ultima vreme mi-am dat seama ca viitorul exista doar teoretic… iar planurile, ideile, telurile propuse… sunt de fapt dorintele prezentului transpuse in viitor… oare peste 1, 2,7 ani imi voi mai dori ceea ce imi doresc acum? Cred ca prezentul de peste ani nu va fi acelasi cu viitorul gandit de mine in clipa asta… In cazul in care acest viitor va exista, nu sunt prapastioasa sau negativista dar, oare voi mai exista peste 10 ani?

Intamplarile traite si auzite in ultima vreme m-au facut sa nu mai traiesc in viitor, toate planurile facute cu ceva timp in urma s-au dovedit a nu fi ceea ce imi doresc acum sau pur si simplu nu s-au intamplat (au existat fapte ce au dat tot peste cap…). Am inteles ca singurul care merita trait este prezentul… viitorul este doar o iluzie, iluzie pe care o vom trai sau poate nu… iar trecutul… trebuia trait intens ca si prezent, acum este doar o amintire pe care nu o putem schimba sau modela in vreun fel.

Asadar, intre iluzia viitorului si amintirea trecutului am ales sa traiesc la maxim prezentul, sa iau totul asa cum vine, sa ma bucur de fiecare clipa din iluzia viitorului pe care o pot transforma in prezent si sa las amintirile trecutului in cufarul lor.

Un gând despre “Iluzia? Amintirea? … Realitatea!

  1. sigur ca n-are sens sa traiesti din amintiri, oricit ar fi de placute si relevante, dar nici sa traiesti chiar la maxim prezentul, fiindca trairea prezentului aduce cu sine semnificatia viitorului.have fun!

Lasă un răspuns

