Vreri…

2929097012_7e6bb2d011Vreau… sa nu am amintiri

Vreau sa nu mai fiu EU… vreau sa pot sterge totul cu un burete, sa fiu alta… fara nimic din ceea ce sunt acum… Vreau sa fiu seaca… sa nu stiu sa simt… sa nu stiu sa ma bucur dar nici sa ma intristez, sa nu stiu ce inseamna sa rad sau sa plang… Vreau sa nu exprim si sa nu inteleg… Vreau sa nu stiu ce-i iubirea si nici ce-i suferinta… Vreau sa nu stiu caldura imbratisari si durerea despartiri… Vreau sa nu cunosc puterea sperantei si abisul deziluziei… Vreau o lume doar in alb si negru… fara culori, fara forme fara nimic… Vreau o lume searbada… o lume in care sa ma nasc… fiindca trebuie… sa traiesc ca sa pot muri…

Un gând despre “Vreri…

  1. Salut. vad ca n-ai reactionat pe cat ma asteptam eu de repede. Tin doar sa-ti amintesc ca acest weekend e prelungit, deci am alte planuri. Asta sa nu crezi ca nu vreau sa reactionez la ce vei mai raspunde tu :).
    Poti folosi adfresa de mail de aici, pentru detalii cu intrevederea aia, daca nu te-ai razgandit 🙂

    Scrie-mi mail, insa. Nu sunt fan al messengerului si nu prea ma logez pe el. ne auzim dupa weekend

Lasă un răspuns

