Nimic intamplator…

smile„Nimic nu este intamplator in viata” – Dar chiar nimic… chiar daca suferim sau suntem fericiti…

Atunci cand suferim dam vina pe soarta… destin… divinitate… pe ceva, gasim noi un „tap ispasitor”, dar nu stiu daca ne gandim vreodata ca si acea suferinta are un scop… si nu doar cel de a ne face mai puternici… De cate ori trecem printr-un moment dificil cred ca ar trebui sa incercam sa vedem daca nu cumva scopul acelei situatii (chiar daca situatia nu este foarte usor de indurat)  este acela de a aprecia oamenii pe care ii avem langa noi, sa redescoperim prietenii… sau sa realizam ca se poate mai rau decat pana atunci, invatam sa apreciem lucruri marunte, pe care nu le mai luam in seama… care consideram ca trebuie sa se intample…

Eu personal am vazut si reversul medaliei… trecand printr-o situatie mai nasoala, avand tendinta de a cauta vinovati… am avut un moment in care am constatat ca am langa mine oameni carora le pasa, care imi intind o mana… care ma asculta, care fac lucruri ce nu ii caracterizeaza, doar pentru mine… Am descoperit ca sunt oameni (la care sincer nu ma asteptam) care ma sprijina… fie si cu un zambet sau o vorba buna (conteaza foarte mult) …am descoperit ca m-am imbogatit cu noi prieteni… Cat de important este sa simti toate aceste lucruri, cat de bine este sa stii ca daca esti cazut ai un suport moral care sa te ajute sa te ridici… cat de bogat te simti cand esti imbratisat cu prietenie… cata siguranta iti poate da un zambet si o privire complice la momentul potrivit… Inca o data am realizat ca sunt un om bogat sufleteste… un om care trebuie sa mai treaca si de obstacole in viata… tocmai pentru a aprecia ce are… sunt o invingatoare, chiar daca motivul suferintei nu a fost „reparat” am realizat ce altceva am… nu ma voi multumi cu atat… si voi lupta pentru ceea ce imi doresc atata timp cat voi simti ca exista o portita deschisa… iar ceea ce se va petrece… nu va fi intamplator.

Un gând despre “Nimic intamplator…

Lasă un răspuns

