Sufletul meu… inapoi in spatele scutului

234593768.img

Candva … de mult mi-am jurat sa nu mai pun suflet in nimic, o lunga perioada de timp mi-a reusit foarte bine… mi-a fost bine… nu am suferit… nu am plans… nu am simtit dezamagiri, de cate ori simteam ca vreun sentiment apare, ma retrageam in cochilia mea… in spatele unui scut… si nimeni nu reusea sa treaca de el…

A venit o zi… in care nu stiu cum sau de ce, nu am mai vrut sa ma retrag in spatele scutului… m-am lasat descoperita… am vrut ca cineva sa vada in spatele mastii de femeie rece si sigura pe ea… sufletul acela care a iubit si a suferit candva…  Nu stiu ce a vazut, sau daca a vazut… dar in sufletul asta a incoltit ceva… un sentiment placut… un amestec de teama si speranta… de siguranta si incertitudine… un sentiment nestiut pana acum… Cu fiecare zi… sentimentul se definea tot mai bine… iar sufletul se hranea din nou cu emotii, tresariri, sperante, asteptari, priviri, zambete…… Dar… (din pacate exista si un DAR…) a venit o clipa… s-au rostit niste cuvinte… care au daramat tot… nu fusese decat un vis… un suflet care sperase, care a avut curajul sa viseze, a inteles inca o data ca… trebuie sa viseze doar in somn… visele cu ochii deschisi nu fac altceva decat sa produca suferinta… Mintea a priceput repede… si a si acceptat (prin puterea ratiunii) dar el, sufletul, nu are ratiune… si s-a revoltat… a tresarit… s-a zvarcolit… s-a chinuit… nu a inteles… de ce in acea zi nu s-a mai ascuns in spatele scutului… de ce a stat sa fie iar ranit… de ce a vrut sa simta… Sufletul a vrut sa retraiasca acele simtiri… oarecum a reusit… printre lacrimi… priviri triste sau pareri de rau… incurajari… nu a fost decat o amagire… o prelungire a agoniei… Iar acum sufletul va trebui sa intre iar in spatele scutului pe care nu il va mai inlatura vreodata… nu va mai permite nici unui sentiment iscoditor sa il vada sau sa il atinga… de acum doar ratiunea va conta… cu toate ca sufletul va tresari in spatele scutului  ori de cate ori va auzi aceasta melodie, care am sperat sa nu mi se potrivesca niciodata… dar a venit si niciodata…

Lasă un răspuns

