Despre prietenie si prieteni

maini-femei-shutterstockDespre prietenie s-au spus multe, probabil ca eu nu voi spune nimic nou… dar…

Ma consider o persoana norocoasa din punctul asta de vedere, am avut si am parte de prietenie si prieteni.

Prietenul, din punctul meu de vedere, este acea persoana care este acolo la momentul potrivit, este langa tine atunci cand simti ca se ruineaza totul in jurul tau… care poate fi un critic pertinent la nevoie… care iti spune adevarul in fata, oricat de dureros sau neplacut ar fi… care are puterea sa iti „dea un sut in fund” atunci cand esti delasator… dar care se bucura la fel de mult ca tine de realizarile tale, care se bucura pentru iubirea ta, care traieste cu tine orice emotie a ta… care te suporta cand esti „emo” sau cand iti versi nervii aiurea…

Prietenii mei de-a lungul timpului au fost  in majoritate baieti (barbati)… si da, sustin cu tarie ca poate exista prietenie intre un barbat si o femeie, de cele mai multe ori mult mai puternica decat cea intre doua femei… partea proasta a acestor prietenii este acea ca la un momentdat poate aparea un partener in viata unuia dintre prieteni care nu poate intelege aceasta prietenie… care sa faca crize de gelozie gratuite… care sa unelteasca tot felul de planuri pentru a surpa acea prietenie doar pentru faptul ca nu pot intelege cum persoana iubita poate sa impartaseasca cele mai intime trairi si ganduri unei alte persoane… iar in asemenea situatii sufletul este pus in fata unei decizii foarte grele…

Cum orice regula are si o exceptie, am fost si sunt legata sufleteste si de fete, nu multe… doar trei… din pacate viata m-a indepartat de doua din ele, dar vor avea un loc tot timpul in sufletul meu… iar a treia este genul de prietena pe care oricine si-o doreste… iar eu am si privilegiul sa o am ca prietena… se muleaza perfect pe descrierea facuta mai sus… a stiut sa ma sustina cand a trebuit… sa imi intinda o mana… sa ma critice… sa ma certe si sa se bucure pentru mine… si cel mai greu (cred eu) sa ma suporte…

Prietenul pe care mi-l doresc, dar din pacate nu l-am avut niciodata. Este acela care imi este si partener… am fost privata de aceasta bucurie de a putea fi prietena iubitului meu… dar cum speranta moare ultima…  sper ca se va intampla sa il gasesc… sa imi fie prieten, iubit, complice…

Mai am un prieten special, el din pacate nu poate vorbi… dar stie sa ma faca sa zambesc cand sunt trista… se uita in ochii mei atunci cand plang, intreband parca DE CE… cand imi este rau se ghemuieste langa mine incercand sa imi aline suferinta… cand sunt fericita se zbenguie… este ptietenul meu mic si foarte pufos…

Am investit sentimente in anumite persoane, pe care ii consideram prieteni, care pentru o perioada au parut sa fie prieteni, dar prin intermediul carora viata mi-a tras-o rau de tot… este mult prea dureros sa iti deschizi sufletul, sa plangi si sa te bucuri alaturi de cineva, iar acel cineva… sa iti tradeze prietenia…

6 gânduri despre “Despre prietenie si prieteni

    • Eu cred (si sper) ca ei simt ca imi sunt prieteni… Totusi cel mai bine cred ca pot raspunde cei ce se simt prietenii mei…

Lasă un răspuns

