CANTOS – muzica sufletului la FolkFrate

sibiu-2www0073Am ascultat Cantos live o singura data, din clipa in care am auzit sunetul flautului fermecat al Codrutei m-am indragostit de ei si de muzica lor.

In clipa in care am inchis ochii, ascultandu-i, m-am transpus intr-un vechi  oras medieval… intr-un castel… din incaperile caruia se auzea un sunet fermecat care te facea sa il urmezi… urmand acele acorduri magice am ajuns intr-o sala de bal… in care cavalerii faceau curte domnitelor in cel mai romantic mod posibil, utilizand cele mai delicate „arme” muzica, poezia, dansul… ele, domnitele,  raspundeau cu zambete dulci… priviri suave… Asa incepeau povestile de iubire in acea lume simpla dar atat de frumoasa……

Daca doriti sa va transpuneti in aceasta lume, o puteti face MIERCURI 13.05.2009 in IRON CITY incepand cu ora 21.43. Toate detaliile (realiste) le puteti afla din casa virtuala a FolkFrate-lui.

Lasă un răspuns

