Vreau orgasm… pentru inteligenta mea

c76f756e4927bc138c3427b811d18345Despre orgasm se tot vorbeste, dar tratat este doar subiectul orgasmului fizic, eu voi povesti despre un altfel de orgasm… orgasmul inteligentei.

Din ce in ce mai rar am intalnit barbati care sa imi poata oferi un orgasm al inteligentei… poate pare lipsa totala de modestie, dar nu este, nu ma consider vre-un geniu ci doar o femeie care in afara de sani si fund are ceva si in cap…

Vreau sa intalnesc barbatul care sa ma provoace din punctul asta de vedere, care sa stie (si sa poata) sa ma faca curioasa cat de mult poate gandi, cat de vasta este cultura lui, cat de mult ma apreciaza din punct de vedere al inteligentei…

Vreau sa intalnesc barbatul care sa poata afirma ca nu exista suprematia barbatului si nici egalitatea intre sexe, ci ca fiecare suntem construiti altfel tocmai pentru a nu ne putea compara si crea clasamente.

Vreau sa intalnesc barbatul care sa se poata lasa invatat, care sa accepte ca are inca de invatat dar care la randul lui sa ma invete, fiindca eu mai am foarte multe de invatat.

Vreau sa intalnesc barbatul care sa recunoasca ca de multe ori a facut sex cu vre-o femeie fara sa il intereseze ce simte ea, sa recunoasca ca poate fi egoist.

Vreau sa intalnesc barbatul care sa fie capabil sa recunoasca calitatile altui barbat.

Acel barbat care sa intruneasca toate aceste calitati se poate caracteriza foarte simplu ca fiind un barbat inteligent, sigur pe el, care isi cunoaste si isi accepta atat calitatile cat si defectele. Stiu ca il voi intalni si ca va fi capabil sa ofere orgasme nenumarate inteligentei mele, si in mod sigur va putea sa imi ofere si orice alt fel de orgasm imi voi dori sau isi va dori… Asta daca nu l-am intalnit deja… mai trebuie doar sa il descopar.

5 gânduri despre “Vreau orgasm… pentru inteligenta mea

  1. Sunt la fel de greu de gasit ca si femeile de aceasi,,factura” asa ca pana procentul se va ,,stabiliza” nu ramane decat sa traim astfel…femei mai putin dotate din pct.de vedere intelectual, cu barbati ,,destepti” sau destepti in functie de caz si depinde din ce punct de vedere sunt destepti acesti barbati…si viceversa.

  2. hmmm…..sper sa ai sansa sa-l intalnesti….sfatul meu : momeste-l cu o ciocolata buna 😀

    Mult succes! ( La invatat) 😀

  3. Femeile care vor inteligenţă sunt ca OZN-urile: se tot aude de ele, ar putea exista şi ar fi extraordinar să existe cu adevărat, dar nimeni nu le-a văzut vreodată…

Lasă un răspuns

