Emokids…au parinti???

untitled

In „plimbarile” mele virtuale am gasit un blog al unei fete din Hunedoara(http://ocartita.wordpress.com), nimic special pana aici…dar pe acel blog am vazut niste poze (pozele nu sunt cu ea) care mi-au dat fiori…

Se tot vorbeste despre Emokids… eu nu am o problema cu ei…am o problema cu parintii lor…oare acesti parinti nu vad ce au in casa? Nu vad ca au niste copii cu probleme? Chiar asa de ocupati sunt? Dar totusi oricat de ocupat ai fi…TREBUIE  sa iti faci timp pentru propriul copil…sa vorbesti cu el…sa incerci sa il intelegi, sa intelegi ce probleme are…

Oare cand acesti parinti isi vad copii (auto)mutilati…nu isi pun un semn de intrebare? De ce au mai facut copii daca le este indiferent cum traiesc si ce probleme au?

Sunt curioasa ce scuze au parintii unui astfel de copil… pe situatia financiara nu pot da vina (in mod sigur sunt persoane cu o situatie financiara buna, copii sunt imbracati destul de scump…chiar daca nu pare), pe educatie…ei le-au dat-o…pe anturaj…ca parinte iti poti influenta copilul in alegerea anturajului daca ii poti argumenta parerile tale despre acel anturaj…deci…nu prea au scuze.

Acesti parinti ar trebui decazuti din drepturile parintesti si privati de libertate vre-o 10 ani sa poata medita….

Deci parinti de emo kid ce reactie aveti cand copilul vostru arata asa????

Pozele sunt terifiante, daca stati prost cu inima…mai bine nu va uitati…

7 gânduri despre “Emokids…au parinti???

  1. maaaamaa…da stiu ca e inspaimantator …eu cred ca parintii copiilor nu mai au ce face cu ei vad ca nu ii asculta nu ii intereseaza nici un sfat de la parinti…sau na nu stiu oricum e chiar groaznic.

  2. A disparut blogul emocartitei, tocmai cand vroiam si eu sa vad ceva creepy :).
    Hai ca in seara asta mi s’a pus pata pe blogul tau.

  3. Hai frateee…ma lasi, acum s’au incarcat pozele, asa ca pot sa’ti spun: parintii chiar n’au ce face in cazurile astea. Singurii care’i pot ajuta sunt persoanele calificate. Crede’ma, astia nu se incadreaza in limitele normalului. Vai de parintii aia, nici nu vreau sa ma gandesc cat de chinuiti si neputiinciosi sunt. Presupun ca sunt din clasa medie majoritatea, iar in cazul asta chiar nu cred ca isi pot permite pe langa toate cheltuielile obligatorii sa mai dea si pentru consilierea astora, caci tot asa zisul tratament dureaza iar sedintele sunt foarte scumpe si unde mai pui ca trebuie sa ai si acordul copilului…in fine , nu e bine sa judecam insa ii compatimesc si pe unii si pe altii.

  4. Poate ca intradevar pentru combaterea efectelor dezastruoase e nevoie de terapie calificata, dar prevenirea, unde a fost? Unde ai fost tu cand copilul ala era pe cale sa intre in adolescenta? Cand a schimbat modelul parental cu nu stiu ce idol schizoid? A fi parinte nu inseamna doar sa dai la buci, iese kinderul si ii bei alocatia!

Lasă un răspuns

