Martie…
…este luna care …candva am iubito, am iubito pentru ploile sale…pentru razele timide de soare…pentru primele cantece de pasarele…
….mi-a adus una din cele mai frumoase clipe….o zi ploioasa, o zi care mi-am dorit sa nu se sfarseasca…o zi in care am fost cea mai fericita….o zi in care am simtit ce inseamna sa fi centrul universului…o zi in care am aflat ca doar un zambet, o privie sau o atingere poate ferici…
Dar tot Martie mi-a adus…o alta zi, o zi insorita dar pentru mine a fost cea mai innegurata din cate am avut sa traiesc, o zi in care mi-am dorit sa nu existe…o zi in care am crezut ca nu voi mai cunoaste niciodata fericirea…o zi in care un univers a disparut….o zi in care nu am mai putut sa fericesc cu un zambet, o privire sau cu o atingere…Din acea zi am urat Martie… nu m-am mai putut bucura de razele ei de soare…de primele cantece de pasarele…sau de ploile ei…
Dar azi…azi am simtit ca ma bucur din nou de…Martie…de ploile ei…de razele de soare, si tot azi am simtit ca dupa ploaie…apare curcubeul…dupa orice ploaie TREBUIE sa apara curcubeul…

Lasă un răspuns

